Friday, September 8, 2006

InTrO tO BitTeRSwEeT CoKeLat

Bismillahirrahmanirrahim. I'm a first timer, tak pernah pun terpk nak have my own blog sebelum nih.. so, memula sekali, kalo ada pape kekurangan tuh, paham2 jerlah..

Aku ter'inspired' nak wat blog nih dari kawan rapat aku ler.. sbb aku terkomen pepjg kat blog dier ari tuh, sib baik member aku tuh jenis kewl jer.. hehe.. isk, kalo dak, tak tau ler.. sure kena sound baik punyer sbb bebel pjg sgt..

So, aku pun pk punye pk nak bubuh nama aper la kat blog aku nih (sampai tak tido malam tuh.. iyealah tu ).. and finally i came out with bittersweetcokelat.. Nama ni dipilih sbb aku peminat cokelat.. Tu jer.. takde nak memeningkan kepala kan? ;)

I've gone thru a lot of x-p-riences.. tapi rasa2nya byk lagik yg aku tak x-p-rience nih.. so, akan ku coretkan kisah2 epi aku kat sini (ini for sure), and insya Allah kisah2 sedey aku and kisah2 pahit aku..

p/s: aku insan biasa, tak lari dari kesilapan, so kalau ada salah dan silap, harap dimaafkan

2 comments:

Farhi Rosley said...

E'eh, saper eh kawan rapat dier tuh.. hehehehe...

LiNdA @ Da-Da said...

Sudah gaharu cendana pula..
Sudah tahu bertanya pula..
emm.. takkan tak tau kots.. :P hehe