Tuesday, October 3, 2006

TaLKiNg To ThYSeLF - aBNoRMaLiTy?

Am i weird if i talk to myself or is this something normal? Just something that i pondered about today. Actually, masa kat ofis siang tadi, aku nak gi jumpa bos mintak dia tolong sign on my timesheet. Eventually, there was someone in his room masa aku passed by. Then, aku pun balik ker my workstation while mumbling something like "la, baru je nak jumpa boss tapi ada orang lain pulak kat bilik dia.. emm, nak kena sign timesheet tuh.. gaji lom dapat lagi nih..."

Alamak tetiba, my friend S who was sitting at my place terdengar aku cakap sorg2.. and dia pun tergelak and said "aaahh... linda cakap sorang2.. hehehe" owwhh.. was i that LOUD? sampaikan dia leh dengar.. tapi rasa2nya takde la aku cakap kuat2 sgt.. emm, but maybe my mumbling to them sounded like i'm speaking to myself..

Pastuh mula dua org lain menyampuk. en Z pulak cakap "haa.. mmg dah lama perasan yg linda nih suka cakap sorg2.. kang nanti org lain kata linda ni gila" huhuhu.. sedey nyer aku.. boleh jadik gila ke kalo cakap sorg2?

Then yg sorg lagi ckp "well.. at least linda tak membebel kuat2" some words of consolation..

Ala, camne nih?? am i weird like they say? orang lain tak buat camtuh ker? aku rasa aku dah terbiasa kot.. sejak dari dulu lagi.. actually it's more of a mumbling but the words came out clearer and sounded as if i'm talking to myself.. am i going crazy? huhuhu.. sedeynyer aku..

p/s: aku tak nak jadik gila laaa...

3 comments:

Anonymous said...

Gaji belum dapat ke? Boley pinjam kat En.Z kot, dia kan tokey.
So nak membebel, buat lah dalam hati, jangan lafaz kat mulut.

Anonymous said...

Nak pinjam kat en,Z ni susah sikit sebab ada dua orang en,Z kat sini..
yang en,Z satu lagi tu pun tokey jugak...lagi besar bisness dia...
Takpe membebel tu meningkatkan inspirasi @ minda...

LiNdA @ Da-Da said...

ala.. nak pinjam dari dua2 en Z boleh dak?? tahun depan bayar.. hehehe.. emm.. rupa2nya kawan kita si S tu pun suka cakap sorang2.. hahaha.. i'm not all alone after all..